16 Temmuz 2013 Salı

Flormar Pretty Compact Allık P112




    Ne zamandır pembe bir allık istiyordum. Geçenlerde şaypada alışveriş yapıyordum bir de ne göreyim :) Flormarda %50 indirim. Baktım çoğu şeyi talan etmişler. Alabildiğim iki üç parçadan biri de bu allık oldu. Kokusu harika.






       Ürünün gramajı çok fazla. Kolay kolay bitecek gibi durmuyor. Rengini çok fazla veriyor. Hiç istedğim gibi bir pembe değil. Allık fırçasıyla uygulayamıyorum desem yalan olmaz çünkü basit bir görüntü oluşturuyor :( Pudra fırçasıyla uyguluyorum o zaman yerinde bir pembelik veriyor. Maalesef her seferinde fırçamı yıkamak zorunda kalıyorum.



 Dediğim gibi aşırı pigmentli bir allık. Esmer olmama rağmen çok fazla geldi ki açık tenlilerde nasıl durur düşünemiyorum. Günlük kullanımda çok dikkatli olunması gerekiyor.
                                         14 gramlık. Kullanım süresi 24 ay. %50 indirimde 5.50 tl'ye aldım. 

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...