4 Ağustos 2013 Pazar

Bitenler #1

  
İlk bitenler yazımdan herkese merhabalarrr :)

   LOREAL PURE ZONE SERİSİ

     Bu serinin ürünlerini devamlı olarak kullanıyorum. Gündüz ve gece yatmadan önce bu iki ürünü de aksatmadan uyguluyorum.
      Tonik: Sanırım ölene kadar bu toniği kullanacağım. Elimde başka tonikler de var fakat hiç birinden bu kadar memnun kalmadım. Siyah noktalarımı bir iki günde söndürüyor. Burun kenarları ve üstündeki siyah noktalar için birebir diyebilirim :) Fazla olmasa da matlaştırdığını söyleyebilirim. Sizin de siyah nokta probleminiz varsa ve arayış içindeyseniz kesinlikle deneyin derim. (bu arada ambalajı yenilendi)
     Yüz yıkama jeli: Aynı şeyleri serinin jeli hakkında söyleyemeyeceğim. Pek işe yaramadı bende açıkçası. Maske olarak bir kere uyguladım onda da yüzümü çok yaktı hemen yıkadım. Pek verim alamadım. Bir daha almayı düşünmüyorum. Farklı ürünler deneyeceğim.

 

      CACHAREL NOA EDT

    Senelerdir bir köşede duruyordu bu parfüm. Bu aralar bitsin diye çok sık kullandım ama 100 ml olduğundan öyle kolay bitiremedim :) Dibinde çok az kaldı gördüğünüz gibi. Artık kurtuldum atıyorum. Misk ve çiçek kokularını sevenler için uygun. Kalıcılık konusunda fena değil orta seviyede. Masum bir koku diyebilirim.


  Asetonu da biliyorsunuz zaten günlük ihtiyaç :) Ben Parmex kullanıyorum. Memnunum.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...