5 Ağustos 2013 Pazartesi

Loreal Paris Üç Etkili Kusursuz Makyaj Temizleme Suyu


      

        Şimdiye kadar bir çok makyaj temizleyicisi denedim denedim ve sonunda aradığımı buldum :) Bu ürüne aşık oldum. İddialarının hepsini yerine getirmiş Loreal. Ovalama ve durulamaya gerek duymadan makyajı temizler, cildi yatıştırır ve tazeler yazıyor. Gerçekten de hepsini yerine getiriyor. Normalde cildim çok hassas olduğundan öyle her şeyi kolay kolay kullanamıyorum. Güvendiğim markalar bile tahriş ediyor veya sivilce çıkartıyor.  Hatta en son Diadermine'nin makyaj temizleme sütünü çöpe gönderdim. Her ne kadar alerji yapmadığını iddia etse de bana yaramadı.
 



 

       Çok mutluyum bu ürünle tanıştığım için. Pamuğa döküyorum, cildime bastırmaya bile gerek kalmadan hafifçe iki üç geçişimde tertemiz yapıyor.  Eyeliner ve rimeli dağıtmıyor. Fondöten ve ruj konusunda da aynı şekilde harikalar yaratıyor. Cildi yatıştırıyor hafiften düzleştiriyor. Hassas ciltlere uygun ve parfüm içermiyor. Rahatsız etmeyen bir kokusu var. Sonunda makyaj temizleyicimi de buldum. Vazgeçmeyeceğim ürünler arasında ilk sırada yerini aldı. Denk gelirseniz kaçırmayın derim. 200 ml'lik bir şişesi var. Kullanım süresi 6 ay. Watsnons'tan %25 indirimde 11 tl'ye aldım

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...