10 Eylül 2013 Salı

Kalyon Ambiance Serisi Tırnak ve Tırnak Eti Bakımı

 

     Bütün kızlar gibi bende ojelere bayılırım. Tırnaklarımı da uzun kullanıyorum ama manikür yaptırmıyorum. Yaptıracaksam da etlerimi elletmeden sadece tırnaklarımı düzelttirip french yaptırıyorum.
     Tırnak etlerim yok değil ama gerekli bakımı yapınca rahatsız etmiyor, göze batmıyor. Kremler, evde hazırladığım kürler ve Kalyon'un bakım ürünlerini uyguluyorum. Yetiyor bana :)



     Gelelim ürünlere:


Kalyon Ambiance Serisi Bakım Yağı

     İçinde E vitamini, jojoba, badem, lemon, ginseng ve nilüfer çiçeği ekstresi bulunuyormuş. Tırnağı nemlendirdiğini ve yenilediğini iddia ediyor.
Aldığım ilk hafta her gün kullandım tırnaklarım daha bir canlı gözüktü. Sanki manikürden yeni çıkmışım gibi oldu tırnaklarım. Eğer sürekli kullanırsanız iddialarını gerçekleştiriyor.
     Her gün tırnaklarıma taşırarak bol bol sürdüm, beklemeden parmaklarımla yedirdim. Zaten hemen fark ediliyor tırnağın nemlendiği. Yapmaya da devam ediyorum. 12 ml olduğundan kolay kolay bitmiyor. Kokusu inanılmaz güzel. Fiyatı 4 tl. Tavsiye ederim.


Kalyon Ambiance Serisi Tırnak Eti Temizleyici

     Bu ürünü ilk kez kullanıyorum. Daha önce almamıştım. Almasaymışım da olurmuş diyorum açıkçası pek bir faydasını göremedim. Tırnak çevresindeki deriye sürüp 3 dk bekledikten sonra etleri geriye doğru itmem gerekiyormuş ama bende pek bir şey değişmiyor. Tek bir güzelliği varsa şeytan tırnaklarımı çok güzel yumuşattı.
     Bunu sürekli kullanmamıza gerek yok. Sadece manikür sırasında sürüp bekliyorsunuz. Belki ben tırnak etlerimi kesmediğim için faydasını göremedim. O yüzden tavsiye konusunda bir şey söyleyemiyorum. Bitince tekrar almayacağım. Bu da 4 tl'ydi eğer denk gelirseniz deneyin derim.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...