11 Kasım 2013 Pazartesi

Bitenler #3


      Merhaba arkadaşlar herkese günaydın :) Yaklaşık bir aydır kullanıp bitirdiğim ürünleri paylaşmak istedim sizlerle.



     Johnson's Bebek Şampuanını severek kullandım ama fazla köpürmüyor. Bir daha almayı düşünmüyorum
     İpek pamuğu her zaman yedekte bulundururum.
     Lady Speed Stick koltukaltı jeli de vazgeçilmezim. Çok memnunum. Hepinize tavsiye ederim. Yedekte 2 tane daha var.
     Sensodyne diş macunu tek yıkamada beyazlatıyor. Şimdiye kadar kullandığım en etkili diş macunu.
    



    Vaseline kremin de yerini hemen doldurdum. Kokusuna bayılıyorum. Nemlendirmesi de fena değil.
    Creme 21 e vitaminli el ve vücut kremi inanlımaz güzel nemlendiriyor. Cildim hemen emiyor. Yaklaşık 1 senedir bittikçe alıyorum. Denk gelirseniz deneyin derim.
    Avon Foot Works ayak kreminden de iki üç tüp bitirmişimdir. Yapısı yoğun güzel nemlendiriyor topuklarımı. Ama bu sefer Neutrogena'nın ayak kremini almayı düşünüyorum.




 Loreal Youth Code yüz kremini  de annem kullanıyordu. Etkisini çabuk gösterdiğini söyledi.
Catherine Arley diplineri denemek amacıyla çok ucuz bir fiyata almıştım. Fazla dağılıyor memnun kalmadım.

Hoşçakalınn :))

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...