15 Ocak 2014 Çarşamba

Golden Rose Emily Dudak Kalemi 206


     Herkese merhabalar... Bu aralar rujlardan çok koyu renk dudak kalemlerini kullanıyorum. Hem mat hem çok kalıcılar. Özellikle Golden Rose'un Emily dudak kalemlerini çok seviyorum. Favorim olan Essence'in cute pinkini bile bir köşeye attırdı. Gerçi Essence'e göre yapıları oldukça sert.


 
  Altına lipbalm sürmeniz lazım. Yoksa çok zor sürülüyor. Görüntü de çok kötü oluyor. Bunların dışında rengini çok güzel veriyor ve çok kalıcı. Rahat 2 saat dayanıyor üstüne bir şey sürmezsem. Fiyatı da 1.5o tl olunca tadından yenmiyor :) En sık kullandğım bu 206 numara oldu. Şeker bir kırmızı.



6 yorum:

  1. Merhabalar,
    Bloğunu çok beğendim ve izlemeye aldım. Bana da bekliyorum. Güzel paylaşımlarda buluşmak dileğiyle. Sevgilerimi bıraktımmmm…..:))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim canım bende geliyorum hemen :) Sevgilerrr

      Sil
    2. Aynısı bende de var ve yorumlarına aynen katılıyorum. Ben genelde dudaklarımı çerçevelemek için kullanıyorum ama bu şekilde de en kısa zamanda deneyeceğim. :)

      Sil
    3. Kesinlikle denemelisin canım böyle çok kalıcı oluyor :)

      Sil
  2. Ben de çok severim dudak kalemlerini ruj niyetine çok kullanırım. Bu kalemide çok beğendim hemen bakmam lazım. :)

    YanıtlaSil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...