16 Ocak 2014 Perşembe

Real Techniques Stippling Brush




     Bugün bloğumda şimdiye kadar kullanıp en memnun kaldığım fırçadan bahsedeceğim. Bildiğiniz gibi neredeyse her bloggerın sahip olduğu Pİxiwoo kardeşlerin tasarladığı Real Techniques fırçalardan memnun kalmayanı duymadım hiç. Benim de ihtiyacım fondötenimi rahatça sürebileceğim bir fırça olduğundan tercihimi stippling brushtan yana yaptım. İyi ki de bunu seçmişim diyorum, gerçekten mükemmel bir fırça.




     Kılları sentetik olduğundan fondöten, bb krem gibi likit ürünleri emmiyor. Küçük bir miktarda ürünü rahatça tüm yüzünüze yaydırabiliyorsunuz. Fırça izi bırakmıyor.



    Kılları oldukça sık ve beyaz olan kısımlar aşağıya göre daha ince yapıya sahip. Kalın yapıdaki fondötenimi uyguladığımda bile bb krem sürmüşüm gibi bir görüntü bırakıyor. Çok doğal durmasına neden oluyor.



    
   Henüz çok kullanmadım ama herhangi bir dökülme yada kıllarda deformasyon olmadı. Olmaz diye de düşünüyorum :)
   Eğer likit ürünlerinizi uygulamak için bir fırça arıyorsanız gözüm kapalı tavsiye ederim herkese.
   Şimdilik hoşçakalınnn...

3 yorum:

  1. Merhabalar,
    Sayfanızı yeni keşfettim çok beğendim. Sizi izlemeye aldım. Bana da beklerim, http://fatoscatadlar.blogspot.com.tr/
    Güzel paylaşımlarda tekrar görüşmeyi diliyorum.
    İzmir'den kucak dolusu sevgiler,

    YanıtlaSil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...