10 Mayıs 2014 Cumartesi

Anneler Günü İndirimi Alışverişim Gratis ve Watsons


     Herkese merhabaaa. Bildiğiniz gibi Gratis ve Watsons'ta neredeyse her markada bir çok indirim var. Ben de dün gece kendime ihtiyaç listesi yapmıştım. Sabah heyecanla kalktım, kahvaltı bile yapmadan Gratis'e koştum ama hiç umduğum gibi olmadı :( Sabah olmasına rağmen The Balm standında doğru düzgün hiçbir şey bulamadım. Çok istediğim nude tude paletini görevlilere ayrı ayrı sormama rağmen stoklarında olmadığını söylediler. Ne yazık ki alamadım :( Payıma düşen sadece iki ürün oldu.



  İlk olarak Watsons'tan deneme amacıyla Solait 50 SPF güneş kremini aldım.
 Yüzde 20 indirimli fiyatı 12.75


 The Balm'dan aldığım ilk ürünlerim bu şekilde. Daha fazlasını almak isterdim ama dediğim gibi standı bomboştu. Yüzde 50 indirimde
Cabana Boy allık fiyatı: 16.75
 Schwing eyeliner fiyatı: 13.90


 Bee Beauty markasını çok merak ediyordum. Bloglardaki yorumları çok olumluydu. Bende seçimimi ihtiyacım olan vücut peelinginden yana kullandım. İlk izlenim olarak kokusuna bayıldığımı söyleyebilirim :)
Yüzde 50 indirimli fiyatı: 7.75


 Bunlarda ihtiyacım olan ürünlerden. Pure Zone serisinin toniğini çok severek kullanıyordum ama piyasadan kaldırmışlardı geçen aylarda. Peelinginden de çok iyi sonuç alacağımdan eminim. En kısa zamanda yazısı gelecek.
 Kağıt törpüyü de sürekli ihtiyacım olan bir şey.
Loreal Pure Zone Peeling fiyatı: 10.75
Eklips kağıt törpü fiyatı: 0.60 kuruş :))


Vee son olarakta PureDerm Snail maskelerden aldım. Son 3 tane kalmıştı onları da ben kaptım :) Normal fiyatı 2.50 tl indirimde 1.50 tl'ye geldi. Bunu da daha önce hiç denemedim ama bloglarda gördüğüm kadarıyla hep olumlu yorumlar yapılmış. Bakalım deneyip göreceğim :)
    Bennim alışverişim bu şekildeydi. Yarın da Kağan Parfümeriye gideceğim. Tonik, siyah nokta bandı vs. gibi bakım ürünlerimi stoklayacağım :) Şimdilik hoşçakalınnn, yarın görüşürüz

4 yorum:

  1. Ben schwing'den hiç memnun kalmadım. Fazla akışkan ve geç kuruyor, o yüzden bütün gözüme bulaşıyor. The Balm'ın sevmediğim tek ürünü ama sanırım benim beceriksizliğimden. :) Güle güle kullan bu arada canım. :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Gerçekten mi ya :( Nude tude paleti bulamayınca öylesine attım onu sepete ama bakalım bir iki güne denerim bende yorumlarımı yazarım. İnşallah öyle bir sorun olmaz. Çok teşekkür ederimm öpüyorum :*

      Sil
  2. En işe yarar şeyleri almışsın bence canım güle güle kullan :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet canım ihtiyaç alışverişi oldu, uzun süre bir şey almam heralde :) Çook teşekkür ederim :))

      Sil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...