11 Eylül 2014 Perşembe

The Balm Cabana Boy Allık


    Günaydın kızlarrr. Pazartesinin miskinliğine inat sevimli, içinizi açacak bir ürün tanıtacağım bugün sizlere :) Çoğunuzun bildiği gibi Bursa'ya Gratis açılalı bir ay bile olmadı. Açılış indirimini pek beğenmediğim için %50'yi beklemiştim ki keşke beklemeseymişim. Sabahın köründe gitmeme rağmen standı bomboştu. Ne paletler vardı ne de hot mama :( Ben de biri eyeliner birisi de allık olmak üzere iki ürün aldım. Allığı iki gündür kullanıyorum. Artık yorumlarımı paylaşabilirim.




   Gördüğünüz gibi rengi çok tatlı, içinde çok hafif parlaklık bulunan bir gül kurusu. Parlak diyorum ama gözünüz korkmasın, inanılmaz doğal duruyor. The balm konusunda çok cahil olduğum için ilk deneyişimde biraz Polyanna'ya benzediğimi söyleyebilirim. Tahmin ettiğimden fazla pigmentliymiş. İkinci denememde stippling brush ile uyguladığımda çok daha iyi sonuç aldım.


    Kalıcılığına gelecek olursak tartışmasız 10 üzerinden 10'u hakeden bir ürün. Sabah 11 de sürüp evden çıkmıştım akşamütü 4 gibi geldim, asansör aynasında farkettim ki hala ilk sürdüğüm gibi duruyordu.


    Her yönüyle çok beğendiğim bir ürün oldu. Fiyatını son kuruşuna kadar hakediyor ki indirimli olunca tadından yenmez :) Ben de şuradaki alışverişimde 16.75 tlye aldım. İyi ki bu rengini almışım diyorum :)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...