3 Haziran 2014 Salı

Cyrene Yüz ve Makyaj Temizleme Suyu


    Herkese merhabalarr 10 günlük bir aradan sonra tekrar blogtayım. Sınavlardı okuldu derken hepsini bitrdim :) Bundan sonra düzenli yazacağım bir aksilik çıkmazsa :) Dönüşümü çok memnun kaldığım bir ürünle yapıyorum.
    Cyrene markasını blog buluşmamızdan daha önce hiç duymamıştım. Çok kızdım kedime :) Daha önceden çok beğendiğim Loreal'in makyaj temizleme suyunu ikiye katladı bu ürün. Her yönüyle çok beğendiğim. Zorlamadan, dağıtmadan çıkartıyor makyajımı.



    İçinde yeşil çay özleri bulunuyor. Makyajı çıkartırken de gerçekten rahatlatıyor, tahriş etmiyor. Bunun dışında ben sivilcelerimi sıktıktan sonra cildimden cyrene ile bir kez geçiyorum. Kızarıklıkları alıyor, bir iki saate düzleşiyor sıktığım yerleri. Üstelik cildim esmer olmasına rağmen çok hassas.

 Ben göstermek amacıyla iki pamuk kullandım ama bir pamuk yetiyor tek gözünüze :)

     Sitesinde iki çeşidi bulunuyor. Biri bende gördüğünüz hassas ve kuru ciltler için olanı, diğeri iste karma ve yağlı ciltler için. İncelemek için şuraya bakabilirsiniz.
     Ayrıca fiyat olarakta çok uygun. Ben buluşmamızdan beri neredeyse her gün kullanıyorum ki daha yarısına geldim, oldukça bereketli :) Ben de bundan sonra almaya devam edeceğim, bu tarz bir ürün arayanlara da kesinlikle tavsiye ederim.

Bu da makyajımı çıkarttıktan sonraki halim

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...