4 Eylül 2014 Perşembe

Real Techniques - Starter Set


Herkese günaydınlarrr, upuzun bir aradan sonra tekrar karşınızdayım. Bugünkü konuğum ben de dahil büyük çoğunluğun çok severek kullandığı Real Techniques markasının Starter Set'i. 
Kurumasıyla, farı dağıtmasıyla, yumuşak kıllarıyla kısaca her yönüyle çok severek kullandığım harika bir set. 



Set 5 fırçadan oluşuyor. Yani göz makyajınızın tamamını bu setle kolayca yapabilirsiniz. 

Deluxe Crease Brush: 


Asıl amacı farı crease bölgesine uygulamak ve dağıtmak olan bu tombik fırçayı ben de çoğu blogger gibi gözaltı kapatıcısı uygulamak için kullanıyorum. Kapatıcı uygulamakta üstüne tanımıyorum.Kapatıcnız hangi tonda olursa olsun çok doğal uygulama sağlıyor. Setteki favori fırçam oluyor kendileri :)

                                                         Base Eyeshadow Brush: 


Bu fırçanın da asıl amacı farı göz kapağına uygulamak ama diğerlerinde olduğu gibi bunu da amacı dışında kullanıyorum. Crease bölgesine farları dağıtmak için biçilmiş kaftan diyebilirim. Siyah, bordo, koyu yeşil gibi riskli renkleri bile kolayca dağıtabiliyorum.

                                                                  Brow Brush:


Adından da anlaşıldığı gibi kaş fırçası olan brow brush, sette amacına uygun kullandığım tek fırça :) Kaş farını uygulama konusunda uzman, çok doğal bir görüntü sağlıyor. 

Accent Brush:


Bu minik uçlu fırçayı da göz pınarlarını aydınlatırken, kırmızı rujunuza çerçeve yaparken, kaş altlarınızı aydınlatırken kısaca küçük ayrıntılar için rahatlıkla tercih edebilirsiniz. Ben genelde alt kirpik diplerime far sürmek için yada sürdüğüm kalemi dağıtmak için kullanıyorum.

Pixel-Point Eyeliner Brush:


Bu son fırçamız da eyeliner için kullanılıyormuş ama henüz o konuda denemediğim için yorum yapamayacağım. Ben, toz farları göz pınarlarıma sürmek için kullanıyorum ve çok başarılı sonuş elde ediyorum.

Ben aldığıma çok memnunum, verilen parayı sonuna kadar hakeden bir set. Sık sık yıkamama rağmen kıl dökme, bozulma vs. hiç bir olumsuz durumla karşılaşmadım. Herkese tavsiye ederim. 
Yarın görüşmek üzere :)

4 yorum:

  1. Bu setten ben de aldım ama henüz kıyamadım kullanmaya. Torunlarıma saklıyorum :) Güle güle kullan canım.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sağol canım benim :) Bence biran önce kullanmalısın çok memnun kalıcaksın :)

      Sil
  2. bu seti çok istiyorum fakat bulamadım en kısa zamanda alabilirim umarım :)
    bidolukozmetik.blogspot.com
    sevgiler

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. İnşallah en kısa zamanda bulursun canım :) Hemen geliyorumm

      Sil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...