22 Eylül 2014 Pazartesi

Urban Care Natural's Intense Keratin Saç Bakım Şampuanı


Günaydın kızlarrrr :) Bugünkü konuğumuz, uzun zamandır çok severek kullandığım, Kalp-Şeker  bloğunun yazarı Esma'nın önerisiyle Urban Care Natural's serisinden aldığım şampuanım.
Kokusuna, yapısına, saçta yarattığı etkiye hatta pembiş kabına bile bayılıyorum. Aldığım günden beri elim başka bir şeye gitmiyor.




Tercihimi özellikle, aşırı yıpranmış ve işlem görmüş saçlar için olan pembe seriden yana yaptım.  Saçlarıma neredeyse her gün düzleştirici ve maşa uyguluyorum, bir de ombre yaptırdım sonra da deniz güneş derken iyce yıprandı saçlarım. Düzeltme görevi de şampuanıma düştü :)  Sadece bunu kullanmak yetiyor çoğu zaman, elim saç kremine bile gitmiyor. Tek başına saçlarımı yumuşacık yapıyor, onarıyor ve yazdığı gibi kırık görüntüsünü azaltıyor.


Paraben içermemesi ve hayvanlar üzerinde deney yapmaması da artı özellikleri.

Sizin de saçlarınız benimkiler gibi cansız ve yıpranmışsa, saç bakım kremleri de saçınızı yağlandırıyorsa; çözüm olarak tavsiye edebileceğim bir ürün.
Ben Watsons'tan 16 yada 18 tl'ye almıştım.

Mutlu bir gün geçirmeniz dileğiyle :)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...