20 Ekim 2014 Pazartesi

Bitenler #7


Merhaba  kızlarrr. Bugün, uzun zamandır yazılmayı bekleyen boş kutularla beraberiz :) Bu kadar ürünü bitirip çöpe göndermek beni çok mutlu etti :) Darısı diğer ürünlerimin başına diyorum vee çok uzatmadan bakalım neler bitirmişim.


Creme 21 E Vitaminli El ve Vücut Kremi: Neredeyse her bitenler yazımda yer alıyor. Senelerdir çok severek kullanıyorum. Denk gelirseniz denemenizi tavsiye ederim. Yazısı için tık tık 

HC Hair Care Ovex Hızlı Saç Kurtarma Terapisi: Şimdiye kadar kullandığım en iyi saç ürünlerinden. Normalde sürüp 5 dk beklettikten sonra duruluyorsunuz ama ben saç kremi olarak kullandım, bekletmeden duruladığım halde harikalar yaratıyordu. Kesinlikle tekrar alınabilecek bir ürün.

Dermokil El Kremi: Yoğun yapılı bir krem. Nemlendirmesi ve kokusu güzel, denk gelirse tekrar alabilirim.


Avon Foot Works Ayak Kremi: Stoklarımda bulunan kremlerden. Vazelinle aynı seviyede diyebilirim. Her banyodan sonra iyice sürüp çoraplarımı giyiyorum. Çok memnunum :)

Avon Planet Spa İnci Özlü Yüz Maskesi: Pek faydasını görmediğim bir maske oldu. Hatta yarısına kadar dolu olmasına rağmen çöpe gidiyor. Tekrar almayı düşünmüyorum.

 Avon ClearSkin Kil Maskesi: Kısa süreli çözümler için iyi bir ürün. Kullandıktan sonra cildi düzgünleştiriyor, sivilceleri küçültüyor ama bir iki saat sonra etkisi geçiyor. İndirimde denk gelirsem tekrar alabilirim.


Urban Natural's İntense Keratin Şampuan: Çok memnun kaldığım bir ürü oldu. Kesinlikle yenisi alınacak. Yazısı için tık 

Hobby Hair Styling Saç Spreyi: Az sıktığınızda saçınıza doğal tutuş veriyor ama biraz fazla kaçırırsanız kalıp gibi durabiliyor. Dikkatli kullanmakta yarar var. Denk gelirse tekrar alabilirim.


Parmex Aseton: Klasik her ay aldığım ürünlerden. Her türlü ojeyi çok başarılı çıkartıyor. Sümbül kokulusu favorim.

Cyrene Yüz ve Makyaj Temizleme Suyu: Çok memnun kaldığım bir ürün oldu. Yedekte açılmamış bir tane daha duruyor :) Yazısı için tık 


Avon: Allık ve ruj tarihleri geçtiği için çöpe gidiyor. Asansörlü kalem sürekli kullandıklarımdan, gayet başarılı.

Maybelline Teh Falsies Balck Drama Maskara: Memnun kaldıklarım arasında, tekrar alınabilir. Yazısı için tık 


Ve bir sürü pamuk bitirdim :)
Kendinize iyi bakın, mutlu günlerrr :* 

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...