1 Kasım 2014 Cumartesi

Gratis 200. Mağaza Açılışı %40+%10 İndirimi Alışverişim


Herkese merhabalarrr. Eve yeni geldim ve hemen yaptığım alışverişin ayrıntılarını paylaşmak istedim sizlere de bir fikir olması amacıyla. Gördüğünüz gibi sadece ihtiyaç alışverişi oldu. Çoğu istediğim şeyi bulamadım. Özellikle RT pudra fırçası, Eklips aydınlatıcı fırçası ve Ecotools Airbrush'ı çok istiyordum fakat yoktular :( Bir dahaki indirime artık.
 Yeni deneyeceğim ürünlerin yazısı yakında gelecek. İndirimsiz fiyatları aşağıda paylaşıyorum. Şimdilik hoşçakalınn :*



Benri Baby Islak Havlu - 2.95 tl
Benri Kulak Temizleme Çubuğu - 1.75 tl
Benri 10'lu Cep Mendili - 2.95 tl
Benri Hidrofil Pamuk - 2.25 tl
Benri Islak Cep Mendili - 0.75 tl


Benri Aseton Pompalı - 6.90 tl
David Beckham EDT - 79.90 tl
The Balm Schwing Eyeliner - 27.90 tl (Yazısı için tık tık)
Pierre F Yüz Temizleme Jeli - 3.95 tl
Wasa Bar - 2.25 tl
Essence Oje - 2.95 tl
HBMIC Kağıt Maske - 2.50 tl
Eklips Far Fırçası - 4.95 tl
Wet n Wid Comfort Zone Far Paleti - 19.50 tl

3 yorum:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...