13 Mart 2015 Cuma

8 Mart Kadınlar Günü Blogger Buluşması


Herkese Merhabalar, geçen pazar günü Dünya Kadınlar Günü'nde  Bursa Hilton Otel'de gerçekleştirdiğimiz blogger buluşmamızın detaylarıyla sizlerleyim. Blogger dostlarımla uzun süredir verdiğimiz uğraşlar sonunda ortaya harika bir organizasyon çıktığını düşünüyorum. İlk olarak bizi ağırlayan Hilton Otel Bursa'nın güleryüzlü personeli ve  yetkililerine çok teşekkür ediyorum. Her şey harikaydı.
Gelelim buluşmamızın detaylarına :)


Konuklarımız gelmeden masa düzenimizi oluşturduk. Masalarda, bloggerların olmazsa olmazı Watsons, Farmasi ve Pastel gönderdikleri kutular ile bizlerleydi.





İkramlardan bir kare 


Masa düzenimizde, tabakların üzerinde yer alan Fingerscrossed tarafından hazırlanan el emeği göz nuruyla ince ince işlenmiş bu güzel zarflar vardı. İçlerinde hepimizin adına özel olarak hazırlanmış notlar da vardı. Kullanmaya kıyamayacağım bu zarf için Fingerscrossed'e çok teşekkür ederim. 


Ve buluşmamızın yıldızı pastamız. Özenle hazırlanmış, konseptimize uygun sevgili Merve Hanım'ın hazırladığı şeker mi şeker pastamız :) Tadı da görüntüsü kadar harikaydı. Ellerine sağlık Merve Uçan Pasta Butik 


Girişte misafirlerimizi karşılayan New Obsessions ekibinden Hülya Hanım flash tattoo uygulaması yaptı. Hepimizin çok hoşuna giden bir karşılama oldu.


Benim, İnci ve Ece'nin kolunda yapılan uygulamalar bu şekilde :)


Hepimiz yerlerimizi aldıktan sonra bir çok firma tarafından tanıtımlar yapıldı. Bunlardan ilki Dermokil oldu. Bize firma ve ürünleri hakkında faydalı bilgiler verildi. Zaten güvenerek kullandığım bir marka olduğu için yabancılık çekmedim :)




Ardından gönüllü kişilere (Gülşah ve İnci) maske cilt bakımı uygulaması yapıldı. 


Bizlere, Starbucks'ın vanilyalı ve karamelli kahvelerinden tattırmaya gelen güleryüzlü  arkadaşlara  (Doğukan ve İsa) çok teşekkür ederiz.


Farmasi Kozmetik Güney Marmara Bölge Müdürü Figen Hanım da bizleri ziyaret edip Farmasi hakkında bilgiler verdi. Zaten daha önce de severek kullandığım bir markaydı :) Aramıza katıldıkları için çok teşekkür ederim.


Abfen Pharma temsilcisi Serkan Bey de bizler için oradaydı. Elinde yer alan burun spreyini bizlere tanıttı. Oldukça ilgi çekici ve gerekli bir ürün. Denedikten sonra en kısa zamanda yorumlarım blogumda yer alacak. Teşekkürler Abfen Pharma


Temsilcileri ile aramızda bulunan son firma ise Hepsiville oldu. Organik ürünlerini bizlere tanıttılar.
Teşekkürler Hepsiville


Harika lezzetleriyle Panda Ailesi de bizlerleydi. Kendilerine çook teşekkür ediyorum.

Hepsi birbirinden şeker konuklarımız vardı. Hepsini ayrı ayrı tanıdığım için çok memnun oldum.  Umarım arkadaşlıklarımız ilerlerler ve tekrar görüşme fırsatı bulabiliriz :)





Buluşmayı Hazırlayanlar:


Konuklar:

3 yorum:

  1. Merhaba ya çok güzel şeyler bunlar :) Ben de daha yeni oldugum için bilmiyorum ve sormak istedim. İzmirden yazan bir blogger olarak. Böyle etkinliklerden haberdar nasıl olunuyor ki ? Yada birileri bizi bulup mu davet ediyor? Cidden merak ettim çok özendim çok güzel :) Bilgilendirirseniz sevnirim.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet canım katılıyorum :) Bu buluşmayı biz ayarlamıştık. Tek tek mekan ve firmalarla iletişime geçip bize destek olup olmadıklarını sorduk. Çoğu firma olumlu karşılıyor zaten. Onun dışında davet ettiğimiz konuklar oldu. Farklı şehirlerden gelenler, Bursa'da yaşayanlar. Daha sonra böyle toplaştık gördüğün gibi. Bu şekilde oldu ^.^

      Sil
    2. Tesekkür ederim cevap içiin!! :)

      Sil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...