20 Kasım 2015 Cuma

Gratis 300. Mağaza Açılış İndirimi Alışverişim (20-21 Kasım 2015)


Herkese merhabalar, Az önce yapmış olduğum ve sadece iki gün sürecek Gratis İndirimini, almak istediğiniz yada merak ettiğiniz bir ürün varsa yardımcı olması amacıyla sizlerle paylaşmak istedim. Her üründe %40 + Gratis karta %10 indirim var. Ben de ihtiyacım olan ve denemek istediğim bir kaç ürünü aldım. Aşağıda %40 + %10 indirimli fiyat ayrıntılarını paylaşıyorum. Şimdilik hoşaçaklın :*


İpek Pamuk - 3.20 tl
Benri Islak Mendil - 1.52 tl
Mendix 3lü Cep Mendili - 1.90
Benri Peeling Etkili Oval Pamuk - 1.90


Perfect Purity Bebe Pudrası - 3.20 tl
Perfect Purity Bebe Şampuanı - 3.20 tl


The Balm Balm Desert - 27 tl (Tanesi)


Revox At Kuyruğu Şampuanı - 21.60 (Tanesi)
*Bana göre indirimin en karlı ürünü :) Yorumlarımı okumak için tık tık


Essence Blush Brush - 5.50 tl
Eklips Far Fırçası - 2.12 tl
Pastel Oje - 1.75


Neutrogena Makyaj Temizleyici - 11.25 tl

12 yorum:

  1. Revox şampuanın fiyatını görünce gözlerim fal taşı gibi açıldı :))))) Ne zamandır bu şampuanı denemek istiyodum. İyi bir fırsat olabilir.
    http://www.modaperestt.blogspot.com.tr/2015/11/victorias-secret-fashion-show-2015.html

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Kesinlikle katılıyorum. Normalde 35 tl'ye aldığım şampuanı 21'e görünce benimkiler de fal taşı gibi açıldı canım :) Hemen geliyorum bloguna :)

      Sil
  2. Balm Desert'e kavuşmak için sabırsızlanıyorum <3 güzel günlerde kullan canım, bizi de unutmadığın için çoookk teşekkürler ^_^

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ben de sizle görüşüp vermek için sabırsızlanıyorum beybi ^^ Teşekkür ederiiiim tabiki unutmam hiç bir zaman <3

      Sil
  3. çok güzel karlı bir alışveriş olmuş :) güzel günlerde kullan cnm !

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bence de öyle oldu. Çok teşekkür ederim canım ^^

      Sil
  4. Heyooo. Balm Desert'lardan biri de benim :))))))

    YanıtlaSil
  5. Canım güzel günlerde kullan ancak birşey merak ediyorum bendemi hata oldu,almamışsın ama fiyatını biliyorsundur belki, benri kare pamuklar 2.35 tendi değilmi? Bir arkadaş 1.50 aldığını söyledi şaşırdım :/

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim canım. Hiç dikkatimi çekmedi malesef hatırlayamadım :(

      Sil
  6. Revox ben de kaptım bir tane, ama kendime değil eşime:) Benim kuru saçlarımı daha da kuruttu çünkü. Fiyatı çok uygundu
    Neutrogena'nın hiç bir şeyi kalmamıştı Bodrum da, makyaj temizleyici istiyordum oysa

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet canım katılıyorum saçları birazcık kurutyor. Üzerine saç kremi uygulayınca daha iyi oluyor :) Ben de ilk kez aldım fiyatını uygun görünce. Sadece 3 tane kalmıştı :( Malum her şeyi didiklemiş oluyorlar :/

      Sil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...