21 Kasım 2015 Cumartesi

Nyx Beautiful Green Eyes 10'lu Far Paleti


Günaydın kızlar. Çok fazla kullanmadığım için koleksiyonumun en az olan bölümü farlarımdan oluşuyor sanırım. Genelde, günlük kullandığım kahve tonları ve bej rengi dışında aldığım farları bir iki kez kullanıp köşeye atıyorum. Ufak çaplı far öz geçmişimden sonra asıl konuya geçebiliriz.
Bugünkü konuğum elimin pek gitmediği fakat sizlere söz ederim diye de gözden çıkartamadığım, çekmecenin en derin köşesine itmiş olduğum Nyx markasına ait, içerisinde yeşil gözlere uygun 10 renk barındıran bu minik palet olacak. Hala satılıyor mu bilmiyorum, ben alalı rahat 4 5 ay oldu.


Yeşil gözlü değilim fakat günlük kullanıma en uygun olan paleti almak istedim. O da yukarıda gördüğünüz Beautiful Green Eyes adlı palet oldu. Renklerin softluğu ve hafif sim barındırması beni çeken iki özellik oldu. Aşırıya kaçmadıkça ışıltılı far kullanmayı seviyorum. Bu açıdan isteğimi tam anlamıyla karşıladığını söyleyebilirim.
Yapısı çok yumuşak ve fırçayı nazik kullandığım zamanlarda fazla tozutma yapmıyor oldukça kolay dağılıyor. Birbirlerine kolay karışıyorlar.


Kalcılık konusunda ise sınıfta kalıyor. Toplasanız 2 3 saat anca dayanıyor ki bazsız kullanıyorsanız hiç şansınız yok ne yazık ki. 
Pigmentasyona gelecek olursam, bazlı kullanımda sonuçtan memnunum. Günlük kullanıma uygun tonlar ortaya çıkıyor. Kalıcılığı da arttığı için bu halini sevdim.


Bazsız haline yorum yapmama gerek yok sanırım. Gördüğünüz gibi bastırarak uygulamama rağmen renkler uçtu uçaçak.

Fiyatının 14.95 olduğunu ve bazla beraber uygulandığında verdiği sonucu göz önünde bulundurursak bir şans verilebilir.

8 yorum:

  1. Renkler çok hoşmuş iyi günlerde kullan :)

    YanıtlaSil
  2. Pek de günlük kullanıma uygun renkler değilmiş bunlar canım.

    YanıtlaSil
  3. Gercekten fiyatı çok uygunmuş. Denemeye değer.

    YanıtlaSil
  4. Aslında Nyx ürünleri güzeldir. Bunda pek öyle olmamış anlaşılan :) neyse ki fiyatı uygunmuş canım, bazla kullanırsın arada.

    YanıtlaSil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...