5 Mart 2016 Cumartesi

Kadınlar Günü İndirimi Alışverişim - Gratis/Cosmetica/Eve


Herkese merhabalar, bir çok mağazada Dünya Kadınlar Günü indirimi başlamışken sizlerle aldığım ürünleri ve fiyatlarını paylaşmak istedim. Merak ettiğiniz yada almayı düşündüğünüz ürünler varsa bir göz atabilirsiniz postuma ^.^ Lafı uzatmadan ayrıntılara geçeyim. 


Öncelikle Eve'den aldığım tek parça olan pembe mini organizer ile başlıyorum. Fiyatı 9.90 tl ve oldukça kaliteli. Uzun süredir aradığım bir şeydi. Bu fiyata da denk gelince çok mutlu oldum ve hemen bir tanesini kaptım. 
Cosmetica'nın online sitesinde Golden Rose'da %50 ve RT fırçalarda %40 indirim vardı. Ben de gördüğünüz üç parçayı aldım. 
RT Makyaj Süngeri - 18.90 tl
Golden Rose Crayon Kalem Far - 5.40 tl
Golden Rose Longstay Matte Ruj - 9.50 tl


Gratis'te ise bir çok markada %40 + Gratis karta %10 indirim vardı. Ben de kozmetik dışı ihtiyacım olan ürünleri aldım. 
Revox At Kuyruğu Şampuanı - 23.90 tl
Neutrogena Göz Makyaj Temizleyicisi - 12.25 tl
Garnier Saf&Temiz Makyaj Temizleyici - 13.90 tl


Himalaya Yüz Yıkama Jeli - 9.90 tl
Himalaya Besleyici Krem - 4.50 tl
Benri Disk Pamuklar - 3.95 tl  (tanesi)
Benri pamuklarda 3 al 2 öde kampanyası vardı.

Herkese mutlu alışverişler ^.^ 

12 yorum:

  1. Güzel alışveriş olmuş organizeri çok beğendim güle güle kullan:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ben de en çok onu sevdim ^.^ Çok teşekkür ederim <3

      Sil
  2. Mutlu günlerde kullan canım hepsini :)

    YanıtlaSil
  3. hepsini güle güle kullanın :)

    YanıtlaSil
  4. Güle güle kullanın, indirim güzel şey doğrusu :))

    YanıtlaSil
  5. çok güzel bir alışveriş olmuş bende istiyorum o düzenleyiciden ya :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Aynen canım ben de çok memnunum alışverişimden. Renkli kozmetikten oldukça uzak durmaya çalıştım ^.^ Eve varsa çevrende tavsiye ederim fiyatına göre kalitesi çok iyi.

      Sil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...