11 Eylül 2016 Pazar

Gratis & Watsons Bayram İndirimi Alışverişim



Herkese merhabalarrr ^.^ Bayram nedeniyle yapılan %50'ye varan indirimlerden eksiklerimi tamamlamayı yani ihtiyaca yönelik alışveriş yapmayı tercih ettim.  İstediğim bir çok ürünü bulamadım ne yazık ki. Özellikle Sleek'in kontür paletini çok istiyordum ama stand bom boştu. Bir daha ki indirimi kollayacağım artık. Bu sefer payıma düşenler
 Aldıklarımın indirimli fiyatlarını aşağıda paylaşıyorum. Şimdiden hepinize musmutlu bayramlar ^.^


Max Factor Masterpiece Nude Far Paleti - 25.50 tl
Loreal True Match Pudra - 23.25 tl
Himalaya Şampuan -  4.95 tl
Himalaya Yoğun Nemlendirici - 3.95 tl
Nivea Misage Gece Kremi - 26.50 tl
Nivea Visage Serum - 29.50 tl
Wet N Wilr Tekli Far - 3.70 tl
Wet N Wild Kaş Farı - 8 tl
Wet N Wild Kaş Jeli - 5.90 tl

Far paleti hariç aldığım ürünler daha önce severek kullandıklarımdan, kullanmaya devam ettiğim ve edeceğim ürünler. Hepsi tavsiye edilir ^.^

4 yorum:

  1. iyi günlerde kullan canımkaş farından geçen indirimde bende almıştım ortadaki rengine aşığım :) şampuanla ilğili yorumunu bekliyorum ben alıp almamak arasında kararsız kaldım ve almadım :)

    YanıtlaSil
  2. İyi günlerde kullanın :) harika bir alışveriş olmuş.

    YanıtlaSil
  3. Güle güle kullan 😄 Max factor hangi paleti aldın?

    YanıtlaSil
  4. Güzel günlerde kullan canm :)

    YanıtlaSil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...